Din septembrie şi până la începutul acestei săptămâni, compania a eliminat de pe platformă, peste 66.000 de conturi false, 7 milioane de like-uri false şi 10 milioane de urmăritori falşi, arată TikTok în scrisoarea sa. Cifrele se referă la postări şi la activitatea în limba română. De notat cu nu se specifică dacă erau electorale sau în favoarea unui candidat anume.

Totodată, TikTok spune că a prevenit 40 de milioane de like-uri şi a blocat peste 216.000 de „conturi spam” înainte de ca acestea să ajungă online. Un lucru foarte important: un oficial TokTok a precizat pentru Paginademedia.ro că „campania care a fost demontată de TikTok în luna septembrie avea legătură cu alegerile”, dar nu a precizat vreun candidat anume.
Din septembrie şi până la începutul acestei săptămâni, compania a eliminat de pe platformă, peste 66.000 de conturi false, 7 milioane de like-uri false şi 10 milioane de urmăritori falşi, arată TikTok în scrisoarea sa. Cifrele se referă la postări şi la activitatea în limba română. De notat cu nu se specifică dacă erau electorale sau în favoarea unui candidat anume.
Totodată, TikTok spune că a prevenit 40 de milioane de like-uri şi a blocat peste 216.000 de „conturi spam” înainte de ca acestea să ajungă online.
Un lucru foarte important: un oficial TokTok a precizat pentru Paginademedia.ro că „campania care a fost demontată de TikTok în luna septembrie avea legătură cu alegerile”, dar nu a precizat vreun candidat anume. Platforma TikTok afirmă, într-o scrisoare trimisă autorităţilor române, miercuri seară, că nu a găsit dovezi ale unei operaţiuni de influenţă ascunsă pe platformă, în ultimele săptămâni, legate de alegerile prezidenţiale din România şi nici dovezi de influenţă externă, scrie Paginademedia.ro.